Kako nadaljujem s reklamacijo?

Reklamacije med prevozom

Čeprav je blago zapakirano varno in tako, da je možnost poškodb med transportom čim manjša, je možno, da do takšne poškodbe na embalaži ali na samem blagu pride med transportom.

Če ob prevzemu blaga ugotovite poškodbe embalaže, preverite popolnost pošiljke, oziroma preverite celovitost blaga. Če je blago mehansko poškodovano, pošiljke ne prevzamete in pri prevozniku napišite Poročilo o škodi. Hkrati vas naprošamo, da nam pošljete informacijsko e-pošto na info@senzacne.sk, da bomo to dejstvo čim prej izvedeli in ga lahko razrešili. Nato vas bomo kontaktirali glede nadaljnjih korakov.

Če po prejemu blaga ugotovite poškodbo, nas o tem obvestite z obrazcem, ki ga izpolnite in pošljete skupaj z blagom v 48 urah.

Reklamacije v garancijskem roku

Če ima vaš izdelek napako, ki jo pokriva garancija, izpolnite obrazec in prinesite izpolnjen obrazec skupaj z reklamiranim blagom v eno od naših trgovin v Čadci in Velikem Rovnu ali ga pošljite na poštni naslov spletne trgovine Senzacne.sk . Blago pošljite čisto! Ne pozabite na vse potrebne dokumente, ki so potrebni za obravnavo in rešitev vaše reklamacije (originalni račun, dokazilo o plačilu, garancijski list)