Kako nadaljujem s reklamacijo?

Reklamacije med prevozom

Čeprav je blago zapakirano varno in tako, da je možnost poškodb med transportom čim manjša, je možno, da do takšne poškodbe na embalaži ali na samem blagu pride med transportom.

Če ob prevzemu blaga ugotovite poškodbe embalaže, preverite popolnost pošiljke, oziroma preverite celovitost blaga. Če je blago mehansko poškodovano, pošiljke ne prevzamete in pri prevozniku napišite Poročilo o škodi. Hkrati vas naprošamo, da nam pošljete informacijsko e-pošto na info@senzacne.sk, da bomo to dejstvo čim prej izvedeli in ga lahko razrešili. Nato vas bomo kontaktirali glede nadaljnjih korakov.

Če po prejemu blaga ugotovite poškodbo, nas o tem obvestite z obrazcem, ki ga izpolnite in pošljete skupaj z blagom v 48 urah.

Reklamacije v garancijskem roku
Če ima vaš izdelek napako, za katero velja garancija, izpolnite obrazec in nam ga skupaj z reklamiranim blagom prinesite v našo poslovalnico v Čadcu ali pošljite na spodaj naveden poštni naslov upravljavca spletne trgovine Senzacne.sk . Pošljite blago čisto! Ne pozabite na vse potrebne dokumente, ki so potrebni za obdelavo in rešitev vaše reklamacije (originalni račun, potrdilo o plačilu, garancijski list).


Naslov za vračilo blaga ali reklamacijo: 


Senzačne s.r.o. 
Námestie slobody 61, 
02201 Čadca
Slovaška


Paketov na drugem naslovu ne sprejemamo!!!